środa, 27 sierpnia 2014

Początek

Mam na imię Agata i witam bardzo cieplutku na moim blogu J

Stało się. Postanowiłam założyć bloga. Trochę ze względu na to, że mam bardzo dobre wspomnienia związane z blogowaniem (a właściwie photo-blogiem, którego miałam naprawdę dawno dawno temu), pewnie też troszkę dlatego, że moi bliscy już delikatnie mają dość słuchania mnie i wiecznych pytań w stylu „a co myślisz o ...?”. Lubię przelewać myśli na papier/laptopa/cokolwiek, robić zdjęcia (a większość z nich lądowała do tej pory w folderze mojego komputera) J

W każdym razie,
teraz w tym miejscu moja przygoda rozpoczyna się na nowo.

Chciałabym potraktować mojego bloga jako miejsce, w którym mogę sobie napisać kilka słów o otaczającym mnie świecie, czymś co mnie zainspirowało i mogłoby być interesujące dla innych, drobnych podróżach, przygodach i zabawnych sytuacjach, czasem wrzucić sobie jakieś zdjęcie, dodać recenzję kosmetyków, książki czy wspomnieć coś o dobrym jedzeniu.
Mam nadzieję, że nie będę pisać tutaj sama dla siebie i mój pomysł na blogowanie nie będzie jednym z tych gorszych.


Pozdrawiam i do zobaczenia (albo raczej napisania) wkrótce J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz