wtorek, 11 listopada 2014

Pomysły na świeczniki, które rozświetlą Twój dom :)


Jestem ogromna fanką świeczek i co za tym idzie - świeczników i lampionów. Uwielbiam ich wygląd, to jak nadają pomieszczeniu ciepły i przytulny charakter, a w przypadku świeczek zapachowych aromatyczna atmosferę. :)

Przeglądając ostatnio różne strony w sieci trafiłam na kilka naprawdę interesujących pomysłów na świeczniki – co więcej można je łatwo wykonać samemu w domu.

Zacznę od mojej pozycji numer 1, czyli...

Świetnego pomysłu na świecznik z lasek cynamonu, który skradł moje serce
Uwielbiam cynamon a świeczka w takim otoczeniu wygląda bajecznie.


Kolejny to świecznik z jabłek, który prezentuje się przepięknie.


               Świecznik dla miłośników kawy.


           Coś dla miłośników wina – świecznik wykorzystujący korki.


Kolejny pomysł na lampion, który można wykonać w 5 minut to świecznik zrobiony z metalowej puszki i drewnianych spinaczy do bielizny.


Inny przepis na drewniany świecznik :)


 Kolejny świecznik, który mnie zainspirował - pasujący zarówno do wnętrza jak i do ogrodu to wiszące słoiki częściowo wypełnione białą, drobną fasolą :)


Z pewnością takie świeczniki dadzą naszemu pokojowi unikalny, ciepły i  zachęcający wygląd, zmieniając mieszkanie w przytulny dom ;) Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak mnie :)

Pozdrawiam cieplutko 
A. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz